Blog
Jeg er personligt og professionelt dybt optaget af at styrke fortællingen om Det Gode Liv i Guldkantsdanmark.
Den er nemlig stadig underkommunikeret.
Derfor interesserer jeg mig naturligvis også for de dynamikker og tiltag, der kan udvikle Guldkantsdanmark: Erhvervsmæssigt, bosætningsmæssigt, turismemæssigt, uddannelsesmæssigt, jobmæssigt og infrastrukturelt.
Disse emner deler jeg viden om og holdninger til på denne blog.
KommunikationsCamperen rykker ud i hele landet
KommunikationsCamperen rykker ud i hele landet 2. januar 2024 starter KommunikationsCamperen op igen! Fra denne dato er jeg klar til med kort varsel at rykke ud til kommuner, regioner, styrelser mm. i HELE DANMARK og tilbyde min arbejdskraft som erfaren offentlig kommunikatør i korte ansættelser og vikariater
Havde verden været en anden
Havde verden været en anden Af: Bjørn Voldbjerg Sørensen I dag er det 80 år siden, en enkeltstående begivenhed under Anden Verdenskrig faldt ud på præcis en sådan måde, at den kan have påvirket verdenshistorien og udviklingen af den moderne verdensorden. Havde vindretningen i Østersøen været en
Verdensmålswashing – en pin med spin
Verdensmålswashing - en pin med spin En ny PR-bølge skyller ind over danske virksomheder, offentlige instanser og politikere. Du kan se den i reversen på mangt et jakkesæt – både på ministre i den bedste sendetid og til diverse nytårsreceptioner for erhvervslivet i provinsen: Den lille farvestrålende, runde
Fra trælastchef til LinkedIn-ekspert på ét år
Historien om LinkedIn-fænomenet Giovanni Nieses karriereskift er et skoleeksempel på vellykket personlig branding. Men det er også en fortælling om angst, mod og autenticitet. Om at ”pay it forward” – og om at elske sine fejl og sine kritikere. Af: Bjørn Voldbjerg Sørensen Er du en af de
Kom i medierne og få nye kunder i din forretning
Presseomtale af din virksomhed er en hurtig og effektiv genvej til at få nye kunder. Især hvis din historie bliver bragt i de medier, som dine potentielle kunder følger med i. Måske tænker du, at det er svært at få presseomtale? Eller at din virksomheds historie alligevel ikke